Skip to main content

Klachten

Klachtenregeling Scheldezorg

Uw mening telt

Bij ScheldeZorg streven wij naar professionele en betrokken zorg. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Wij horen dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

1.⁠ ⁠Interne afhandeling

Bespreek uw klacht bij voorkeur eerst met uw begeleider of contactpersoon binnen ScheldeZorg. Komen jullie er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met onze interne klachtenfunctionaris via het formulier hieronder of stuur een brief naar:
Scheldezorg
t..a.v. Klachten
Van Dishoeckstraat 219
4382XR Vlissingen

2.⁠ ⁠Externe afhandeling via Klachtenportaal Zorg

ScheldeZorg is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg voor onafhankelijke en professionele klachtenafhandeling. Indien gewenst kunt u hier terecht voor:
– Onafhankelijke bemiddeling
– Informatie over uw rechten
– Formele afhandeling van uw klacht
Ga naar klachtenportaal zorg

Online formulier